Apple Lancarkan MacBook Terbaru 2015

Ana Ghoib Syeikh Malaya 1:26 PTG
Apple pada Selasa mengumumkan MacBook baru , yang slot dalam sebagai langkah pertengahan antara peringkat kemasukan Apple MacBook Air dan mewah Apple MacBook Pro.

Tarikan termasuk casis 13.1mm tebal, berat badan 2-paun, dan sepanjang hari hayat bateri terima kasih kepada pemproses Intel Core M dan bateri yang mengisi mana-mana yang langsing.

MacBook boleh didapati dalam tiga warna: perak asli, kelabu ruang, dan emas yang berbeza, namun halus daripada yang anda akan berfikir, yang membolehkan anda untuk dipadankan dengan iPhone atau iPad anda, jika anda mahu.

The unibody semua aluminium berikut ID reka bentuk yang kuat Apple, dan kelihatan seperti biasa sebagai MacBooks lain dalam barisan.

Buka tudung, dan anda akan melihat bezel yang lebih kecil daripada satu pada 11-inci MacBook Air, serta ujung-ke-tepi kaca meliputi skrin yang sama seperti terang dan jelas seperti yang di Retina MacBook Pro. Seperti Pro MacBook, MacBook baru mempunyai paparan Retina, dengan resolusi 2304-oleh-1440 dan nisbah 16:10 skrin. Itulah cara dari resolusi dan 16 1366-oleh-768: 9 skrin di 11-inci MacBook Air. Skrin masih bersisik bijak, jadi kebolehbacaan yang sangat baik.

Apa yang lebih menarik adalah bahawa jika anda membuka MacBook baru dan MacBook Air dan meletakkan mereka bersebelahan, puncak skrin hampir ketinggian yang sama dalam beberapa milimeter, yang bermaksud bahawa sistem baru ini akan muat denda ke atas syarikat penerbangan dulang jadual, terutamanya jika orang itu di hadapan anda reclines. 13-inci MacBook Air dan MacBook Pro kedua-duanya lebih kurang satu inci lebih tinggi.

Papan kekunci mempunyai kekunci baru bersaiz penuh, tetapi adalah lebih nipis daripada walaupun papan kekunci pada MacBook Air 11-inci. Pelancongan utama mengambil masa beberapa minit untuk mendapatkan digunakan untuk, tetapi berasa lebih baik dan lebih responsif daripada papan kekunci membran pada Dell XPS 11 dan Microsoft Surface Touch Cover .