New 2015 Ford Mustang 2.3 EcoBoost and 5.0 GT

Ana Ghoib Syeikh Malaya 1:11 PTG
Setengah abad yang lalu, idea-tengah ia akan global akan berbunyi lucu, tetapi di sini ia adalah kemudian - 2015 Ford Mustang, akhirnya pengelilingan off untuk melihat dunia pada tahun kelima puluh kewujudannya. Bagaimana masa telah berubah sesungguhnya, bahawa kuda tercinta Blue Oval ditetapkan untuk membuat yang lompat perdagangan gergasi di luar pantai Amerika Utara, dan bukan hanya semata-mata sebagai pemacu persembahan kiri.

Walaupun kekurangan yang ada pada warisan di luar pantai di Amerika Syarikat, menyampaikan ikon di luar tanah Stomping semula jadi seolah-olah akan membayar walaupun sebelum kenderaan pertama telah tiba di pasaran di seluruh dunia (eksport pertama ke Asia sahaja muncul, dengan China dan Korea) - maklum balas awal telah luar biasa untuk kereta beberapa alami, di mana-mana penjelmaan.

Walaupun di tempat-tempat di mana kereta otot dan kilang kapasiti besar adalah sebahagian dari norma yang, tindak balas telah besar - pada akhir 2014, kereta itu telah menerima lebih daripada 15,000 ungkapan menarik di Australia, yang bakal menjadi pasaran utama bagi kereta kuda baru di rantau Asia-Pasifik (dari China), menggantikan buatan Falcon apabila ia tiba lewat tahun ini. Membuat anda tertanya-tanya mengapa menambah pada RHD tidak dilakukan lebih awal.

Tetapi, lebih baik lewat daripada tidak pernah, dan jika dilihat daripada reaksi, ada banyak yang akan membeli kuda ini, legenda (dibantu oleh orang-orang seperti cerita rakyat seluloid seperti Bullitt dan contoh dipanggil Eleanor) dan rayuan untuk memiliki sekeping Americana ada keraguan membantu perkara-perkara bersama-sama. Eropah, United Kingdom dan Asia akan menjadi destinasi, dan Malaysia merupakan satu daripada negara-negara di mana kereta yang akan dijual melalui saluran rasmi untuk kali yang pertama, akan dijual pada awal tahun 2016. Apa yang boleh pembeli Malaysia jangkakan? Kami menghabiskan masa sekitar deraan dengan keenam-generasi di California untuk mengetahui. - PaulTan