Resort menarik di Pulau Pangkor

Ana Ghoib Syeikh Malaya 4:55 PG

Pangkor Laut adalah sebuah pulau milik persendirian yang terletak tiga batu di luar pantai barat Malaysia di sepanjang Selat Melaka . Ini sekeping syurga telah 2 juta tahun dalam pembuatan , dan di sini anda akan mendapati salah satu resort utama dunia anak burung di bawah naungan gergasi hutan setua tanah .

Anda akan mendapati tiada resort lain - hanya teluk terpencil bergulung pantai sekitar yang bersih, langit malam ditenun dengan warna , dan rasa yang mendalam ketenangan khusus untuk tetamu kami. Gabungan mewah , keindahan alam semula jadi dan lama padang gurun ditenun bersama-sama untuk menghasilkan persekitaran di mana keamanan dan detik-detik ajaib dilupakan adalah mata wang .

300 ekar di pulau ini, hanya sebahagian kecil yang telah dibangunkan untuk menempatkan Resort dan lapan Estates itu. Bangunan kayu campuran dengan lancar ke dalam hutan yang seolah-olah alam telah arkitek menetapkan bagaimana dinding mengelilingi dedaunan , dan atap membuka untuk membenarkan pokok-pokok untuk meneruskan perjalanan mereka ke langit .

Alam dihormati di sini , hampir dihormati , dan ia memberi ganjaran kepada pengunjung dengan cara yang hanya perlu dialami . - Pangkor Laut Resort