Vijitt Resort Phuket

Ana Ghoib Syeikh Malaya 8:14 PG
Terdiri daripada villa yang berdiri sendiri yang luas Thai sebelah laut, The Vijitt Resort Phuket menyediakan Wi-Fi percuma dan kolam renang infiniti yang menghadap ke pantai. Perkhidmatan ulang-alik berjadual percuma ke Bandar Phuket disediakan.

Terletak di Pantai Friendship (Tidal Beach) di Rawai, resort ini menjangkau lebih 18 ekar dan menawarkan pemandangan panorama Chalong Bay, Cape Panwa dan Kepulauan Coral. Ia adalah kurang dari 6 km dari Kata View Point dan Pantai Chalong.

Dihiasi dengan indah dalam perabot kayu jati, villa yang berhawa dingin dilengkapi dengan TV skrin-rata, pemain DVD dan kerusi lepak swasta. Bilik mandi en suite yang besar mempunyai tab mandi dan jubah mandi.

Bilik rawatan peribadi dan terapi urut santai boleh dinikmati di spa. Para tetamu juga boleh bersenam di gimnasium, menunggang kuda di tepi pantai, atau mengatur lawatan sehari pulau di meja tempahan pelancongan.

Sarapan bufet antarabangsa dihidangkan setiap hari di The Savoury, manakala masakan tradisional Thai boleh dinikmati di Baan Vijitt. Wain premium dari The Wine Cellar boleh menemani masa makan. Sepanjang hari, makanan dan minuman ringan disediakan di The Beach Bar dan Rotunda Cafe.